Padající nebe
Břitký, dojemný a veskrze zábavný černohumorný propletenec příběhů, jejichž aktéry jsou chovanci psychiatrické léčebny v Oslu, je zasazen do období těsně před vánočními svátky. Ústředním hrdinou je pacient Reidar (Kristoffer Joner), přesvědčený o tom, že se Země brzy srazí s velkým meteorem. Je zde i chovankyně se sebevražednými sklony Juni (Maria Bonnevieová). Reidar je do ní zamilovaný a má ve zvyku napadat každého, kdo se objeví v její blízkosti. Primář (Kim Bodnia) je impotentní, avšak touží vzkřísit lásku, kterou kdysi cítil ke své manželce (Hildegun Riiseová). Děj se odvíjí nepředvídatelným a často překvapivým způsobem, avšak ani v silnějších či choulostivějších chvílích neztrácí základní černohumorné ladění. Debutující režisér Gunnar Vikene přitom hladce spojuje dohromady několik dějových nitek.