Zločin pátera Amara
Nedávno vysvěcený mladý kněz Amaro přijíždí do městečka Los Reyes, aby pomohl místnímu duchovnímu pastýři - stárnoucímu otci Benitovi. Je plný ideálů a odhodlaný sloužit bohu i svým novým farníkům, brzy však poznává, že realita se od jeho představ dost liší... Aktualizovaná adaptace klasického románu Eca de Queiroze získala nominaci na Oscara v kategorii Nejlepší zahraniční film.