Milkan
Sugestivní půlhodinový dokument zobrazující „jarní“ úsek života kmenů Gooran, Ghokhani a Banzardeh v severní části íránského pohoří Zagros, některé aspekty kmenového života, kde veškerá odpovědnost spočívá na ženách.
V období jara pobývají kmeny Gooran, Ghokhani a Banzardeh v Dalahou, ležícím v severní části íránského pohoří Zagros. Dokumentární záběry s jemným přídechem mystiky zobrazují některé aspekty kmenového života, kde veškerá odpovědnost spočívá na ženách. Zbude-li po vybudování přístřeší, obstarání obživy či péče o děti trochu času, je zcela zasvěcen rituálům.