Roger Dodger
Sebevědomý reklamní textař Roger se věnuje zajímavému „sportu“: balí ženské. A domnívá se, že je velmi úspěšný. Proto akceptuje prosbu svého šestnáctiletého synovce Nicka, aby ho zasvětil do svého „umění“ a pomohl mu zbavit se panictví. Jenže průběh noci, strávené v nočních podnicích a ulicích, se poněkud vymkne plánu. Film získal řadu ocenění, mj. cenu Opera Prima (spolu s filmem Due amici), Cenu FIPRESCI a Cenu FICC Don Quijote na MFF v Benátkách 2002.
Třicátník Roger je nesporně světaznalý muž. Pracuje jako reklamní textař a zkušenosti z profese se mu hodí i v soukromém životě, v němž se zaměřuje výhradně na ženy. Jako svobodný mládenec tráví hodně času v barech a nočních klubech, kde si vyhlíží svou kořist. K dočasným „úlovkům“ patří i jeho nadřízená Joyce. Sebevědomý sukničkář nemá ovšem vždy štěstí. To však zatají šestnáctiletému synovci Nickovi, který za ním nečekaně přijede do New Yorku s přáním poznat velký svět a hlavně přijít o panictví. Zdá se, že mladík nemohl najít lepšího průvodce... Debutující scenárista a režisér Dylan Kidd soustřeďuje svůj lehce načrtnutý příběh, postavený na dlouhých dialozích, do dvou nocí. Téměř dokumentaristicky zaznamenává epizody z nejrůznějších barů a podniků i z newyorských ulic. Opírá se o přesvědčivý výkon Campbella Scotta (Cena Americké národní filmové rady. Ve vedlejších rolích se objevují známé herečky Isabella Rosselliniová, Jennifer Bealsová a Elizabeth Berkleyová a také talentovaný mladík Jesse Eisenberg.