Pavučina snů
Čtveřice kamarádů z dětství - Henry, Jonesy, Pete a Joe - se každý podzim schází v lovecké chatě hluboko v lesích, aby si připomněla staré časy. Tentokrát je ovšem všechno jinak: jednoho mrazivého odpoledne dorazí do chaty nemocný cizinec, který vzápětí za velmi podivných okolností zemře. Ukazuje se, že byl nakažen bizarním mimozemským parazitem. Vedle boje o život, který Pete a Joe brzy prohrají, však musí Jonesy, Henry i jiní postižení řešit další problém: tajné vojenské komando pro boj s mimozemskými agresory v čele s šíleným plukovníkem, který si rád hraje na Kurtze z Coppolovy Apokalypsy, totiž oblast obsadí a chce všechny potenciální šiřitele nákazy zlikvidovat. Jonesy a Henry hrají o život i osudy ohroženého světa, přičemž jim pomáhá silné pouto, jímž jsou od dětství spojeni díky "pátému ze čtveřice" - mentálně retardovanému telepatovi Dudditsovi. Adaptace románu Stephena Kinga nabízí akční zábavu na klasické téma kombinovanou s psychologickou story o partě kamarádů, které i po letech svazuje společně sdílené tajemství.