August & Marie
Šestaosmdesátiletý Auguste kdysi spojil svůj život s o dva roky starší Marií, dnes trpící Alzheimerovou chorobou. Citlivě zobrazené svědectví o „tiché“ lásce dvou stárnoucích lidí, projevující se v něhyplných gestech svázaných se životem.
Šestaosmdesátiletý Auguste kdysi spojil svůj život s o dva roky starší Marií, dnes trpící Alzheimerovou chorobou. Černobílý snímek představuje nenápadně a citlivě zobrazené svědectví o „tiché“ lásce dvou stárnoucích lidí, projevující se v něhyplných gestech svázaných s životem v nehybném bezčasí belgického venkova.