Obchodní cestující
Slavný dokument sleduje čtyři podomní prodejce bible. Jejich mise je prostá: přesvědčit co nejvíc lidí, aby si koupili „nejčtenější knihu světa“. Slavný dokument natočený v roce 1968 je dnes považován za kultovní snímek amerického „direct cinema“.