Beatles v USA
7. února 1964 ve 13.20 přistálo na newyorském letišti Idlewild letadlo se čtyřmi mladými britskými muzikanty, kteří se vydali dobýt bývalou anglickou kolonii. Dokument o jednom z nejvíce vzrušujících okamžiků v dějinách světového showbyznysu: o prvním týdnu Beatles v Americe.
7. února 1964 ve 13.20 přistálo na newyorském letišti Idlewild letadlo se čtyřmi mladými britskými muzikanty, kteří se vydali dobýt bývalou anglickou kolonii. Byl to jeden z nejvíce vzrušujících okamžiků v dějinách světového showbyznysu: první týden Beatles v Americe. Filmařský tým složený z bratrů Alberta a Davida Mayslesových provázel Beatles v luxusních limuzínách, v pokojích newyorského hotelu Plaza a na jejich cestě z New Yorku do Washingtonu a na Floridu do Miami. Slavná čtveřice se objeví ve filmu také v televizním pořadu Eda Sullivana a na koncertu.