Navrátilec
Marko Kojić se po dlouhých pěti letech vrací do rodné vesnice, kde si lidé doslova vidí do talíře. Mnohé se změnilo. Markova matka prodala dům a bydlí na nové adrese, Anja, osudová láska ze studentských let, pracuje v lékárně a rozdává potěšení mužům téměř na potkání. Marko přijel hlavně kvůli ní. Chtěl by ji znovu získat pro sebe, jenže do cesty se jim oběma staví nejen přítomnost, ale hlavně minulost. Tíživé vzpomínky Marka pronásledují doslova na každém kroku a my se postupně dozvídáme, proč odtud kdysi beze stopy zmizel. Mnozí dávají Markovi zřetelně a nevybíravě najevo, že tu není vítán a že by se měl rychle vrátit tam, odkud přišel. Navíc ho považují za uprchlíka a dezertéra, který utekl sám před sebou. Vlastně jen hostinský a Neša, kamarád z dětství, zůstali na jeho straně a chápou, proč přijel a že odtud nechce odjet sám...