Tabule
Po ničivém bombardování putují íránským Kurdistánem z města do města učitelé hledající žáky. Metaforický, symbolický film kombinující dokumentární prvky s poetickými obrazy.
Po ničivém bombardování putují íránským Kurdistánem z města do města učitelé hledající žáky. Jeden z nich potká cestou partu dětí, které se snaží ilegálně překročit hranici. Pokouší se je učit číst a psát, ale děti mají úplně jiné starosti. Jiný učitel se setká se skupinou starých lidí, kteří usilují o návrat do své vlasti... Metaforický, symbolický film, kombinující dokumentární prvky s poetickými obrazy.