CQ2
Jiný pohled 2004 / CQ2 (seek you too) / Kanada, Francie 2004
Sedmnáctiletá Rachel nachází nový smysl života díky modernímu tanci. Instinktivně ně totiž následuje tanečnici Jeanne, která je ochotna i schopna pomoci jí tak, aby dala podobu svým pochybnostem, depresím i nadějím.
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Sedmnáctiletá Rachel je – podobně jako řada mladých lidí – plná vzdoru a zoufalství. Prostředí, ve kterém byla nucena vyrůstat, jí nikdy nenabídlo dostatek podnětů k tomu, aby se realizovala. Když do dívčina života vkročí Jeanne, znamená to nečekanou změnu Racheliných postojů: dívka konečně nachází konkrétní způsob, jak dát podobu svým pochybnostem, nejistotě, hněvu ve světě, který k ní nikdy nebyl dostatečně vlídný. Jeanne se věnuje modernímu tanci a skutečnost, že se pro menší majetkový delikt na čas ocitla ve vězení, jí pootevře cestu do světa žen, které své životy utápějí v beznaději a často i násilnostech nebo sebedestruktivním jednání. Jeanne, ochotnou rozdělit se o své zkušenosti, instinktivně nenásleduje jen Rachel, ale i nezaměstnaná matka Odile. Profesionální oko Jeanne i citlivá mysl Odile nemohou nevidět, že Rachel má pro tanec opravdový talent. Dokáže díky novému zájmu i novým lidem kolem sebe najít cestu sama k sobě i k novému životu?