Země zaslíbená
Dvacetiletý Vietnamec Binh je synem amerického vojáka, který se před lety oženil s jeho matkou a pak rodinu opustil. Mladík absolvuje dlouhou a strastiplnou cestu do USA, aby se pokusil najít nový domov i svého otce.