Tady
Autorský film Zrinka Ogresty Tady je série minidramat, která se v osudech svých hrdinů (osamělého důchodce, mladé narkomanky, její sestry, herce-alkoholika a především válečníků navracejících se k mírovému životu) překvapivě proplétají a doplňují. Nedávná válka jim vzala víc než zázemí a mnozí z nich se už nikdy nedokážou v plném slova smyslu vrátit zpět. Snímek byl oceněn Zlatou Arénou v Pule 2003.