Rozverná mládež
Mladý anglický spisovatel Adam Symes se vrací domů s rukopisem své nové knihy, který mu však zabaví celníci v Doveru. Adam doufal, že mu kniha vynese dost peněz na to, aby se mohl oženit s krásnou Ninou. Ta však raději volí sňatek z rozumu a do života společenské smetánky nečekaně zasáhne válka.
Satirická milostná komedie, natočená podle knihy Evelyna Waugha Vile Bodies (Křehké nádoby), je režijním debutem herce a scenáristy Stephena Frye. Jejím ústředním hrdinou je mladý anglický spisovatel Adam Symes, který se vrací domů z Francie s rukopisem knihy nazvané Bright Young Things. Doufá, že mu vynese natolik slušný honorář, aby se mohl oženit s milovanou Ninou. Ta pochází z bohaté rodiny a očekává, že jí budoucí manžel zajistí stejný životní standard. V Doveru však rukopis knihy zabaví celníci a Adam se ocitá v nesnadné situaci. Snaží se sehnat peníze na svatbu, ale prožívá přitom jeden neúspěch za druhým. Společnost, v níž se nyní pohybuje, se skládá z excentrických osob, které nevnímají svět okolo sebe a žijí jen od jedné party ke druhé. Nina se rozhodne, že přijme nabídku k sňatku od bohatého Gingera, jehož zná od dětství, nejprve však stráví vášnivou noc s Adamem. A pak vypukne válka, která zásadně změní osudy všech aktérů tohoto příběhu.