Cesta
Cesta vypráví příběh pěti vězňů, kteří dostanou zvláštní povolení prožít muslimské náboženské svátky se svými blízkými. Jde o zneklidňující dílo, které v souladu se známou Godardovou definicí není prvoplánově „politickým filmem, nýbrž filmem natočeným politicky“. Film získal Zlatou palmu na festivalu v Cannes.