Horempádem
Fotbal je světovým náboženstvím… a Beckham je jeho prorokem. A trojice dánských teenagerů se tomuto kultu bezmezně klaní. Hrají spolu v amatérském fotbalovém klubu, trénuje je otec hlavního hrdiny Jakoba a před každým zápasem si dodávají sebevědomí tím, že si dávají jména slavných hráčů. Na místním trávníku se tak prohání Figo, jindy zas Ronaldo nebo právě Beckham. Sní o fotbalové kariéře, ale je jasné, že naději proniknout výš dostane jen někdo. Nebo nikdo. Kromě fotbalu je samozřejmě zajímá i opačné pohlaví. Jakob, který je pronásledován až obsedantními představami až příliš vyvinutých slečen, prožívá první lásku se svojí spolužačkou Mathildou a jejich vztah je plný očekávání, nedorozumění, nešikovností, opětovného smiřování a nadějí. Dospívání s sebou však přináší i první morální dilemata, zkoušky charakteru, střety s každodenní realitou a nutností rozhodnout se, například mezi fotbalem a kamarády a mezi vztahem. Filmoví fandové si jistě vybaví i nesmrtelný Amarcord, zvláště ve scénách, kdy trojice kamarádů tráví čas fascinovaným zíráním do výstřihu vnadné prodavačky v místním bufetu.