Únik
Patnáctiletý Krimo žije jako jiné rodiny arabských přistěhovalců na pařížském předměstí a jeho život nemá žádnou perspektivu. Díky spolužačce Lydii však poznává svět divadla a zároveň prožívá svou první lásku. Život ba předměstí je ale tvrdý a oboustranná etnická nevraživost je tu na denním pořádku...
Patnáctiletý Abdelkrim, zvaný Krimo, žije na pařížském předměstí, kde bydlí převážně rodiny nuzných arabských přistěhovalců. Jeho otec je ve vězení, na matku padla tíha existenčních starostí a mladík se stejně jako jeho vrstevníci poflakuje po sídlišti a nudí se. Pak se však blíž poznává s půvabnou Lydií a ta ho vezme s sebou na zkoušku Marivauxovy hry, kterou připravuje skupina mladých divadelních nadšenců ze školy. Před Krimem se otevírá dosud nepoznaný svět umění a libozvučné spisovné francouzštiny, a dokonce to vypadá, že, pokud se dokáže naučit text, sám by si mohl zahrát roli Harlekýna. Dospívající mladík se do Lydie zamiluje a divadelní role mu pomáhá hledat slova prvního vyznání. Jenže i na pařížském předměstí se střetávají dva světy, které na sebe nevraží...