Opening Night
Během pobytu v New Havenu, kde probíhá předváděčka nové hry, kterou považuje za hloupou a deprimující, utrpí stárnoucí hvězda Myrtle Gordonová (Gena Rowlandsová) šok, když se stane svědkem náhodné smrti své mladé fanynky. Při zkouškách se musí vyrovnávat s uloženou divadelní rolí i se svými vlastními démony. Jediný Cassavetesův film, v němž je hlavním tématem herectví.