Nechte maličkých...
Britt a Claes prožívají těžkou manželskou krizi, z níž nevidí východisko. Dokážou k sobě ještě najít cestu a začít znovu?
Britt a Claes prožívají manželskou krizi, s níž si jeden ani druhý neví rady. Jejich přátelé se jim snaží pomoci, ale sebelépe míněná gesta či společná setkání se od dvojice odrážejí jako od průzračného skla. Život spokojeného a šťastného páru se roztříštil na tisíce kousků a oba na to reagují po svém. Architekt Claes zanedbává svou práci, Britt, která nastoupila na místo sociální pracovnice, hledá útěchu v tom, že se příliš citově angažuje v případu mladičké nezodpovědné matky. Ani to však není východisko z bludného kruhu smutku a bolesti. Manželé už spolu téměř nekomunikují a zdá se, že nedávná rodinná tragédie zničila vše, co je spojovalo. Claese navíc pronásleduje touha po pomstě a sleduje ženu, která jejich neštěstí způsobila. Dokáží k sobě zoufalí manželé ještě najít cestu a začít znovu? Komorní psychologický příběh o těžkých citových ztrátách je citlivou výpovědí o síle manželských pout.