Ať žije Alžírsko
Vzájemně propojené portréty tří emancipovaných arabských žen, samostatně se probíjejících v ovzduší násilné atmosféry velkoměsta. V kontrastu s tradicemi tvrdošíjně realizují své představy o životě. Volpiho pohár pro herečku Lubno Azabal, Cena sekce Contraconte, Benátky 2003.