Jeruzalém, má láska
Režisérova výsostně osobní výprava po stopách ztracené víry v Boha se mění ve fascinující portrét města Jeruzaléma složený z vyprávění tří „svatých mužů“, stoupenců tří monoteistických náboženství.
Režisérova výsostně osobní výprava po stopách vlastní vyhaslé víry se mění ve strhující portrét města Jeruzaléma, s nímž komunikuje jako s živým organismem.V příběhu o nenáviděném a milovaném městě se filmař Jeppe setkává se třemi různými „proroky“, sleduje jejich pobývání v ovzduší plném násilí. S každým z jen zdánlivě vzájemně odlišných „svatých mužů“, reprezentujících tři v Jeruzalémě zrozená monoteistická náboženství, sdílí mladý muž své nejvnitřnější pochybnosti, svou touhu znovu se přiblížit ztracené víře. Novodobý židovský poustevník Israel se věnuje charitě a muslim Muhammad se stará o odvykající si narkomany. Trio doplňuje pouliční kazatel Ted, původem Američan. Trojí zásadní setkání režisérova života rámuje hypnotická seance, jejímž prostřednictvím se Jeppe vrací do Jeruzaléma, fascinujícího města, které jej ovšem připravilo o víru.