Jedna ruka netleská
Černá komedie s kriminálními prvky a téměř detektivní zápletkou, plná humorných situací, absurdních dialogů a zapamatovatelných hlášek, vypráví o životních náhodách, dvojici smolařů a netradiční vegetariánské restauraci a jejím majiteli.