Bolero
Psychologický kriminální film, volně inspirovaný motivem autentické vraždy studentky medicíny, apeluje na renesanci svědomí, soucitu a lidskosti.
Psychologický kriminální film, jehož příběh byl volně inspirován motivem skutečné události z 80. let, se odehrává v současné Praze. Několik mladíků, patřících ke zlaté mládeži, se baví únosy dívek, které následně nutí ke skupinovému sexu. Spoléhají se na to, že oběti ze strachu nepromluví. Podobně si vyhlédnou, unesou a na chatě znásilní i medičku Mariku. Ta však o svém ponížení mlčet nechce, vyhrožuje jim udáním, a proto je třeba se jí zbavit vraždou. Hlavní pachatelé svědky činu zastraší, přestanou se navzájem scházet a zcela změní identitu. Policie přichází na správnou stopu až po několika letech, kdy hlavní viníci už založili rodiny a stali se spořádanými občany. Jejich rodiče proto bojují všemi prostředky, aby vina nebyla prokázána – zcela cynicky a bez jakéhokoliv soucitu s obětí, vedeni jen snahou ochránit své děti, svou pověst a postavení.