Velká cesta
Mladík Réda se narodil ve Francii a povinnost dovézt svého tradicionalistického marockého otce autem do Mekky je pro něj zprvu hotové peklo. Otec a syn se však během dlouhé cesty postupně sbližují.
Réda by rád byl normální mladý Francouz jako jeho vrstevníci, ale jeho starý otec, který do Francie kdysi imigroval z Maroka, lpí na svém náboženství i tradicích. Není divu, že mezi nimi už léta panuje napětí. Když se starší bratr opije a přijde o řidičský průkaz, nezbývá ovšem Rédovi nic jiného než odvézt autem do Mekky otce, který by sám dlouhou cestu nezvládl. Cesta z Francie přes Itálii a území bývalé Jugoslávie je pro dva moderní poutníky plná nečekaných setkání i vážných vzájemných kolizí. Tradicionalistický otec likviduje každý synův pokus proměnit cestu v „normální“ turistické putování. Vyhodí mu mobil, jediné mladíkovo spojení s dívkou, kterou má rád, a postupně ho vtahuje do svého vlastního světa. Návrat do země předků, v jejichž boha už nevěří, se pro mladíka stává putováním k vlastním kořenům i k synovské lásce, kterou ze svého života už dávno nesmyslně vyloučil.