Nevěsty
Mezi chudými nevěstami, putujícími v roce 1922 z jihu Evropy do Ameriky za svými krajany, je i řecká dívka Niki. Na lodi se potká s americkým fotografem a zdá se, že toto setkání změní její osud.
Třetí třída v podpalubí zaoceánského parníku je plná chudých nevěst z Řecka, Turecka, Arménie a Ruska, na něž v létě roku 1922 čekají jejich krajanští ženichové v USA. Nahlédneme do nelehkých osudů několika dívek, přinucených domácími poměry zaslíbit se na dálku. Na svou neznámou budoucnost pohlížejí s rozechvěním, se strachem a nedůvěrou, propadají momentům zoufalství. Celou tuto škálu pocitů s nimi sdílí i Niki, dívka z kamenitého řeckého ostrova. Přesto má však dostatek vnitřní síly na to, uklidňovat ostatní a sama se mlčenlivě vyrovnávat se svým údělem. Daří se jí to až do chvíle, kdy se na palubě setká s americkým fotografem Normanem, který se spolu s ní vydává po stopách nekalých machinací s některými z nic netušících dívek. Dříve chodil nevěsty do podpalubí jen okouzleně fotografovat, teď zásluhou Niki začíná vnímat jejich životní příběhy.