Půvabná dívka
Jeong-hae je obyčejná korejská dívka, která pracuje na poště a osamělé večery tráví doma u televize. Jako by ji od ostatního světa oddělovala skleněná stěna. Ale i ona touží po lásce. Debut oceněný hlavní cenou v Pusanu a uvedený na festivalech v Sundance a v Berlíně.
"Je to příběh o lásce, přestože jeho hlavní hrdinka Jeong-hae je zdánlivě obyčejná a přestože nepatří k těm dívkám, které city vidí v růžových barvách a které touží po snu, jenž nelze uskutečnit," říká režisér. Lidem, kteří se s půvabnou Jeong-hae každý den setkávají, možná připadá trochu divná. Je hodná, zamlklá, působí chladně, jako by byla odtržena od reálného světa. Jeden den je jako druhý - ranní probuzení, cesta do práce, oběd s kolegyněmi, večer u televize. Dívka nedokáže otevřeně komunikovat se světem, je v ní jakási hluboko ukrytá bolest, kterou by však mohl vyléčit milostný cit. Třeba k plachému spisovateli, který se často objevuje na poště, kde dívka pracuje. Kdykoliv mladý muž vstoupí, tvář Jeong-hae se rozjasní. Ale překonat bariéry strachu a bolestných vzpomínek je někdy velice těžké. Ve své první velké roli zaujme herečka Kim Ji-soo.