Naomin korzet
Cinéma vérité a videoart - to jsou dvě navenek protichůdné filmařské cesty, jimiž se Gérard Allon přibližuje k problému své dcery Naomi - ke genetické poruše zvané Williamsův syndrom, který ji kvůli těžké skolióze nutí trávit od jejích deseti let 23 hodin denně v korzetu.