Willenbrock
Život majitele magdeburského autobazaru Bernda Willenbrocka se odvíjí mezi prací a zálety. To však Berndovi nebrání v tom, aby miloval svou manželku Susanne. Věci se však změní, když jsou Willenbrockovi na chalupě přepadeni dvěma nebezpečnými lupiči. Dosud spokojený podnikatel ztrácí sebejistotu, ale to je teprve začátek.
Bernd Willenbrock je sebejistý majitel autobazaru ve východoněmeckém Magdeburku. Má rád svou ženu Susanne, ale příležitostně se schází s milenkou Verou (vysokoškolskou učitelkou), a právě mu padla do oka dcera jeho nového nočního hlídače, studentka Anna. Bernd na svém počínání nevidí nic špatného, protože život se má přece užívat. Vše se změní, když mu vykradou firmu a později jej i s manželkou přepadnou na chalupě dva lupiči. Dosud spokojený a vyrovnaný muž ztrácí jistotu a podléhá strachu. Navíc jeho milostné vztahy dostávají trhliny? Uznávaný německý režisér Andreas Dresen adaptoval oceňovaný stejnojmenný román Christopha Heina s důrazem na postižení běžného života v německé "východní zóně". V tom lze ostatně nalézt styčný bod s jeho dosavadní tvorbou. Titulní hrdina v podání Dresenova stálého herce Axela Prahla je svou rozporností sice atypický, avšak i takoví lidé žijí mezi námi.