Made in Sheffield
Dokument o hudbě, společnosti a éře, kdy hudba z industriálního Sheffieldu ovládala scénu. Se skupinami Human League, Cabaret Voltaire, Heaven 17, ABC a členy Pulp.
„Nejlepší postpunková muzika v Evropě byla vždycky elektronická. A nějakých pět let přicházela nejlepší elektronická hudba ze Shefieldu,“ tvrdí autorka tohoto filmového pátrání Eve Woodová. Made in Sheffield hledá, proč a z čeho vznikly skupiny Human League, Cabaret Voltaire, Heaven 17 a ABC, jež všechny shodně vzešly se sheffieldské scény konce 70. let. Snem muzikantů bylo zničit rockovou hudbu. Ve skutečnosti dosáhli něčeho jiného: nového zvuku, který významně ovlivnil pop-music včetně té dnešní. Film jako by nás zaváděl doprostřed živé komunity: používá raritní archivní záběry, nahrávky, rozhovory se slavnými, téměř slavnými a zcela neproslavenými pilíři scény, ukazuje fanziny, kluby, svérázné kapely, soukromé domácí labely. Filmu nechybí dokumentaristická pohotovost ani humor. Zachycuje dobu, v níž se prolínal soumrak punku s úsvitem britské nové vlny osmdesátých let. Ve filmu mezi mnoha jinými vystupují Philip Oakey (protagonista Human League), Jarvis Cocker (Pulp) a John Peel.