Autor románu O
Umělecký dokument vypráví o ženě, která pod pseudonymem Pauline Réageová napsala kultovní francouzský román 50. let Histoire d´O, o publicistce a redaktorce nakladatelství Gallimard, jež byla odhalena teprve čtyři roky před svou smrtí - v roce 1994.