Kdo s koho
Tracy Flicková je nejchytřejší studentkou střední školy Carver High. Blíží se volby do školního parlamentu. Kdo vyhraje? Potměšilá společenská satira na Ameriku, zamaskovaná jako teenagerská komedie.
Tracy Flicková je nejchytřejší studentkou střední školy jménem Carver High. Její profesor McAllister je tím nejzapálenějším profesorem z celé školy. Blíží se volby do školního parlamentu a Tracy Flicková je jediným kandidátem. Profesor McAllister viděl dokonalou Tracy vyhrát už tolikrát, že se rozhodne, že je nejvyšší čas něco udělat. Přemluví jejího spolužáka Paula, aby kandidoval také. Představa, že by Paul mohl vyhrát, Tracy vyděsí k smrti. Navíc se objeví další kandidát: Tammy, Paulova lesbická sestra... Kdo letos vyhraje? Potměšilá společenská satira na Ameriku, zamaskovaná jako teenagerovská komedie. „Protože jsou filmy tak drahé, je to jako za komunismu. V jistém bodu se dostanete do situace, že prostě musíte vstoupit do strany! A pak se pokoušet propašovat tam vlastní názory. Dobrý film se dá natočit v jakémkoliv systému. Současné filmy prostě nejsou dost chytré.“ (Alexander Payne)