Sama
Marie, zdánlivě slušná dívka, ukrývá pod svým chladným výrazem divoké sebedestruktivní pocity. Z psychiatrického hlediska je hraniční osobnost, neschopná stanovit si jakékoliv meze: podléhá drogám, alkoholu a nezřízenému sexu. Intenzivní portrét osamělé, ztracené duše ve vynikajícím podání herečky Lavinie Wilsonové.