Post coitum
Příběh o vztazích, z nichž se láska nevytratila, protože tam nikdy nebyla. Jakubiskova originální "mrazivá city komedie" o hledání lásky za každou cenu.
Čtyři muži a pět žen, devět rozdílných charakterů se svými potřebami a touhami. Každý z nich je představitelem současného konzumního životního stylu a svérázné etiky, každý z nich usiluje o lásku a štěstí za každou cenu. Prostředkem k dosažení cíle je jim zejména ryze účelový sex. Ti všichni se stávají protagonisty jakési fraškovité hry, z níž ale postupně začíná mrazit v zádech. V různých kombinacích se setkávají v postelích, které fatálně ovlivní jejich životy úplně jinak, než si dokázali představit. Jejich životní miniepizody se z propletence vztahů postupně slévají do jednoho příběhu o lásce a sexu. Do příběhu o vztazích, z nichž se láska nevytratila, protože tam nikdy nebyla. Jakubiskův moderní kontroverzní příběh s podtitulem „mrazivá city komedie“ zaujme nejen atraktivním tématem, ale také ambiciózní výtvarnou stylizací. Jeho název zavádí k latinskému aforismu „Post coitum omne animal triste“.