Problém se strachem aneb Laurieho hrůza z výtahů
Temná komedie o strachu z výtahů, přecházení přes ulici, ze špaget v červené omáčce, z hlasitého mluvení na veřejnosti a vážného vztahu. Ale také o firmě s názvem Globální bezpečnost a o tom, co se stane, když se globální bezpečnostní systém zblázní.