Sin City - město hříchu
Obrazově unikátní adaptace drsně lyrického comicsu Franka Millera se odehrává ve městě zločinu, jež nikdy nespí a jehož nelítostná krása vás nemůže nesvést alespoň k diváckému hříchu.
Dnes už legendární kreslený seriál comicsového scenáristy a kreslíře Franka Millera se odehrává ve fiktivním velkoměstě a svým drsným lyrismem nezapře volnou inspiraci spisovateli drsné školy (Mickeym Spillanem, Raymondem Chandlerem, Dashiellem Hammettem), manga-příběhy Lone Wolf & Cub z dílny Gosekiho Kojimy a Kazua Koikeho či filmem noir. Filmová adaptace, na níž se Miller podílel jako spolurežisér, evokuje temnou atmosféru vyprávění i některé důležité postavy comicsu. Klíčovým prvkem se stává motiv pomsty drsného samotáře Marva za vraždu milenky. Důležitou roli ve vyprávění však hraje i osud policisty Hartigana, který se pokouší vyrvat nevinnou oběť ze spárů pedofila, i tvrďáka Dwighta, který chce zabránit otevřené válce mezi policií a gangem prostitutek. Nad vznikem vizuálně unikátního projektu bděl i Rodriguezův mentor a přítel Quentin Tarantino.