Setkání dvou mladičkých prostitutek, jejich láska a hledání cesty ke štěstí – to je základní kostra filmu Hardcore, bohaté směsi syrových přísad, držených pohromadě podmanivou atmosférou a přesvědčivými výkony obou protagonistek, K. Tsavalouové a začínající D. Skiadiové. Působivý debut scenáristy a režiséra Iliadise je dost provokativní na to, aby přilákal zvědavce, v jádru jde však o jímavou moderní pohádku o lásce a zradě, byť zasazenou do vulgárního prostředí. Od začátku je zřejmé, že se film soustředí na více než jen sex. Ve svých sedmnácti letech je Martha se svou drogami udržovanou otupělostí a masochistickou zálibou v placeném sexu jen krok od úplného vyhoření. Do společnosti prostitutek s dětskými tvářičkami a jejich pasáků vstoupí Nadia. Je jí teprve šestnáct, je neskutečně temperamentní a chce být slavná. Na rozdíl od Marthy je pro ni tahle práce jen krátkou zastávkou.