Kroky k nápravě světa
Potrhlý pseudodokument ve stylu Christophera Guesta je satirou na evropskou byrokracii a německou preciznost.
Snímek zkoumá s kamennou tváří různé utopické ideály. Mohou vyhlížet jako jednoduchá, univerzálně použitelná řešení, ale stačí, aby se zkřížily s německou důkladností, a hned začnou vypadat notně surreálně. Tento výjimečně vtipný pseudodokument ve stylu Christophera Guesta, který byl natočen takřka s nulovým rozpočtem, naznačuje, v čem spočívá všelék pro naši nepokojnou dobu. Film je výtvorem studentů umění Jörna Hintzera a Jakoba Hüfnera, jejichž motto uváděné v promomateriálech k filmu zní: „Potřebujeme více maniaků, kteří by měli odvahu jít za svou myšlenkou, byť by se jevila jako naprosto nesmyslná.“ Herecké výkony jsou svou uměřenou nemotorností zcela realistické, a nejvíce tak připomínají nedávnou generaci šílených amerických televizních reklam na automobilová havarijní pojištění s mluvícím ještěrem.