Nevinnost
Šestiletá Iris rychle objeví pravidla své nové internátní školy, kde se výuka soustřeďuje na tanec, tělesnou výchovu a biologii. Je zde vyžadována bezpodmínečná poslušnost. Dívka, která se pokusí o útěk, bude odsouzena zůstat ve škole navždy. Volná adaptace novely Franze Wedekinda z roku 1903 je zároveň velice stylizovaným, magickým a metaforickým snem s prvky divadla, psychologického thrilleru a záhadnou atmosférou hororu.