Šílený žhavý tanec
Poutavé zachycení frenetické atmosféry, která doprovází kurzy a následnou soutěž ve společenském tanci, uspořádané pro jedenáctileté žáky newyorských základních škol. Z velkoměstských dětí se stávají mladé dámy a pánové, tančící rumbu, tango, merengue či swing.
Celovečerní debut talentované režisérky poutavým způsobem zachycuje frenetickou atmosféru doprovázející kurzy a následnou soutěž ve společenském tanci, uspořádané pro jedenáctileté žáky newyorských základních škol. Zvolený úhel pohledu – jakoby očima jednoho z participantů – nabízí úžasnou škálu nejrůznějších nálad: od veselé bezstarostnosti až po soustředěné zapálení pro věc, vždy však s absolutní upřímností. Divák, zcela pohlcený napínavým kláním, sleduje postupnou proměnu neochotných účastníků zase další školní aktivity v soutěžící odhodlané za každou cenu zvítězit. Z velkoměstských dětí se stávají mladé dámy a pánové, tančící rumbu, tango, merenge či swing. Režisérka se soustřeďuje na několik různých škol a jejich týmy, postupující jednotlivými koly stále blíže ke strhujícímu finále. V přestávkách mezi tanečními výkony se přibližuje k dětem a pozorně naslouchá jejich prvním názorům na život.