Kamenolom boží
Dokumentární film o životě ve znetvořené části světa a o hledání štěstí v něm. Je zrcadlem k Rychlíkovu staršímu filmu Jeden rok, svědectví o lidech z Horňácka, usazených po staletí na moravsko-slovenském pomezí.