Dam Street
Realisticky natočený film vypráví o poznamenaném životě mladičké dívky, které její rodina i prostředí odepřou radost z mateřství. Šedivé, stísněné, deštěm skrápěné město vytváří tomuto dramatu jakousi smutnou kulisu.
Čína, začátek osmdesátých let: Xiao-Yun je šestnáct a žije v malém městě na řece. Když její učitelka zjistí, že je těhotná, ona i její spolužák Wang-Feng jsou vyloučeni ze školy. Wang-Feng odjíždí z města a požádá svou sestru, aby se o Yun postarala a miminko dala k adopci. Film se k osudu Yun, které bylo po porodu řečeno, že dítě zemřelo, vrací po deseti letech. Yun stále žije ve svém rodišti a vystupuje zde jako zpěvačka. Má poměr s ženatým mužem, ale její jedinou opravdovou společností je malý Xiao-Yong, zvědavý a rozpustilý chlapec. Ten se záhy stane jejím oddaným přítelem, sluhou, „malým bratrem“. Když se žena po čase dozví, kdo je Xiao-Yong, musí učinit zásadní rozhodnutí... Realisticky natočený film je nejen vyprávěním o přátelství mezi dospělou ženou a dítětem, ale zároveň výpovědí o vlivu rodiny a prostředí na formování mladého života.