Hraný debut australské režisérky Sarah Wattové, která je známou tvůrčí osobností animovaného filmu (získala cenu na MFF v Benátkách), je výpovědí o složitosti lidských vztahů. Čtyři postavy, jejichž osudy se proplétají, musí čelit nenadálým událostem a zjistit, zda ještě mají právo na štěstí.
Děj filmu, v němž se prolínají hrané scény s animovanými, se odehrává v průběhu jednoho horkého australského víkendu. Reportér Nick se dozvídá, že má rakovinu, a jeho svět se začne hroutit. Malířka Meryl, jejíž představivost probouzí obrazy neštěstí, která se jí mohou přihodit, se vrací z otcova pohřbu a stává se svědkem tragické železniční nehody. Nickův kolega Andy, už tak zoufalý z komplikované životní situace, se dozvídá, že jeho přítelkyně, zdravotní sestra Anna, je těhotná... Čtveřice postav zápolí se svým neuspořádaným životem i s nenadálými událostmi a diví se, že na ně dopadla ruka osudu. Protagonisté se ptají sami sebe, zda si zaslouží trest, nebo zda ještě mají právo na štěstí. Jejich cesty se prolínají, jejich příběhy proplétají a vytvářejí tak poutavý obraz, který má zároveň intimní i univerzální platnost.