Novena
Křehký příběh mladíka a osamělé ženy, které náhodné setkání vyvede z pocitu zoufalé beznaděje, do níž byli uvrženi ranami nelítostného osudu. Citlivé vyprávění o hledání naděje a o smíření se životem i smrtí je laděno do tlumených barevných tónů a umocněno civilními projevy představitelů hlavních rolí.
Mladíček François pracuje v supermarketu na maloměstě, Jeanne, žena ve středních letech, je lékařkou v montrealské nemocnici. Oba se ocitají v mezní životní situaci. On se vyrovnává s umíráním své babičky, v jejímž domě vyrostl, ona byla hospitalizována pro pokus o sebevraždu. Jeanne se vrátí domů, ale nevydrží tam a z města odjede. V místě, kde se ubytuje, potkává Françoise. On vykonává devítidenní pobožnost a modlí se za uzdravení babičky, ona víru v Boha pod tíhou tragických událostí ztratila. Lidé, kteří by se za normálních okolností nikdy nesetkali, nalézají v sobě navzájem oporu a vzniká mezi nimi křehké přátelství. Citlivé komorní drama o hledání naděje a o smíření se životem a smrtí je laděno do tlumených barevných tónů, příběh doplňuje působivá minimalistická hudba. Civilní projev herců střídají teskné pohledy na moře a přírodu.