Velké finále
Snadný přístup k informacím je v dnešním světě každodenní samozřejmostí. Jakoukoli mezinárodní událost lze prožít v reálném čase a z pohodlí domácí pohovky. Jak jsou na tom ale ti, kteří žijí v nejodlehlejších koutech naší planety? Skutečně jsou zcela odtrženi od informací? Určitě pro ně není snadné opatřit si televizor nebo satelit. A přesto jsou tito lidé informováni o všem, co se dnes ve světě děje, zejména pokud jde o výkony jejich sportovních idolů. Jak si to dokážou zařídit? Těmi nejneuvěřitelnějšími způsoby, které chce právě tento film odhalit. V mongolské stepi, nigerijské poušti a v amazonském pralese sledujeme tři skupiny mužů. Tři klíčové skupiny protagonistů z opačných konců planety, odhodlaných podniknout všechno pro to, aby mohli zhlédnout důležitý fotbalový zápas mezi Německem a Brazílií na mistrovství světa 2002.