Ta známá Bettie Page
Černobílý materiál evokuje v tomto portrétu jedné z prvních sexuálních ikon padesátá léta v USA, herectví a barva v barvotiskově kýčovitých scénách zase slouží záměrně melodramatickému pojetí jejího osudu. Gretchen Molová (Bettie) je známá například z Allenových Celebrit.
Notorious znamená v angličtině „známý“ i „neblaze proslulý“, a právě s tímto ambivalentním významem si film pohrává. Bettie Page vyrůstala v Tennessee 30. a 40. let, v ovzduší konzervatismu a silného náboženského cítění. Vyprávění nás z nedělních kázání rázem přenese do New Yorku 50. let, kde Bettie řízením náhod začíná kariéru pin-up-girl. Pózuje před různými fotografy a dostává zakázky v četných obskurních a dobře utajených studiích, neboť v této éře jsou pořádány nemilosrdné hony na veškeré projevy nemravnosti. Režisérka představuje Bettie jako krásnou a cudnou venkovskou naivku, která touží po hvězdné kariéře a vůbec není s to pochopit, k čemu je zneužívána. Film tak přesahuje rámec pouhé životopisné studie a nabízí s nadhledem pojednaný příběh nereflektované existence. Zaujme retroatmosférou, melodramatickou stylizací a hereckými výkony skvělé Gretchen Molové v roli Bettie a Lili Taylorové v roli fotografky.