Z úst do úst
Björn Runge navazuje filmem Z úst do úst na svá předchozí, diváky i kritikou oceňovaná dramata, odhalující bolestné osudy zdánlivě spokojených rodin. Tentokrát jde o bravurně natočený příběh otce, který se zoufale snaží odčinit dávné selhání a zachránit dceru potácející se na hraně drogové závislosti.
Temné severské drama, které pod vystavovanou maskou spořádanosti odhaluje strašlivé jizvy, jimiž bývají poznamenány životy středostavovských rodin. Matsovy problémy s alkoholem otřásly jeho rodinou: sedmnáctiletá Vera, nejstarší z jeho dětí, utekla z domova a skončila na ulici. Björn Runge však nevypráví jen bolestný příběh jednoho otce, který se zoufale snaží zachránit rozpadající se rodinu a dceru propadající se stále hlouběji do drogové závislosti. Syrové obrazy filmu Z úst do úst lze číst i jako naléhavou otázku, zda to, oč Mats usiluje, má vůbec cenu – zda je zajištěný a relativně bezpečný, ale mnohdy i ubíjející a nenávistí prosáknutý život v kruhu rodiny skutečně lepší než divoký svět bez domova. Svět, který je děsivý, ale může být plný svobody.