Příběh lásky, která neměla šanci na happy end. Dva různé světy se protnou a milenci se ocitají mezi mlýnskými kameny okolí, rodin, kamarádů, ale i vlastních pochybností. Milostné drama natočil jako svůj celovečerní hraný debut dokumentarista Dan Wlodarczyk.
Dva různé světy se protnou v citech mladé dvojice z malého jihočeského města. František je dělník na pile, který inklinuje ke komunitě „bílých indiánů“. Marie, moderní romská dívka, pracuje jako zdravotní sestra v městské nemocnici. Celá její rodina se těší, že se provdá za úspěšného romského podnikatele Martina. Jenže jednoho večera potká u stánku s pivem Františka a zradí svůj „kmen“. Jejich vztah je vystaven nejen mnoha banálním předsudkům a averzím, ale prověřuje sílu atavistické „kmenové“ soudržnosti, ať již jde o romskou komunitu, alternativní společenství „bílých indiánů“, nebo většinovou společnost. Milenci se ocitají mezi mlýnskými kameny okolí, rodin a kamarádů, ale i vlastních pochybností. Může mít takový vztah happy end? Milostné drama natočil jako svůj celovečerní hraný debut dokumentarista Dan Wlodarczyk, který se ve své dosavadní tvorbě věnoval hlavně tematice menšin.