Osamělý Jim
Sedmadvacetiletý Jim se nedobrovolně vrací do domu svých rodičů v nudném malém městečku uprostřed Indiany. Tváří se, že se tam chce „najít“, ale ve skutečnosti se mu nepovedlo prorazit v New Yorku, nemá ani vindru a je na dně. Melancholická komedie slavného amerického herce Steva Buscemiho.