Tango Salon
Kde začíná představa a končí skutečnost? A jak se mohou navzájem ovlivňovat? Dnešní Buenos Aires je světem protikladů. Moderní sociální a ekonomická realita proniká i do místa plného nostalgických vzpomínek na sladká a mocná potěšení tanga a na snění o „velkém“ světě, kterému se oddávali hosté u kavárenských stolků ve 40. a 50. letech.