Sbohem, živote
Válka a její hrůzy pohledem křehké reportérky, která na bitevním poli zvítězila nad myšlenkami na sebevraždu. Íránské drama na způsob drsné psychoterapie o krásné Maryam, jež vstoupí do víru íránsko-irácké války jako reportérka. Pobyt ve zdevastované pouštní krajině, po níž se přelévají armády sem a tam, podle toho, kdo má právě převahu, dokonale promění její vidění světa.
Válka a její hrůzy pohledem křehké reportérky, která na bitevním poli zvítězila nad myšlenkami na sebevraždu. Drama na způsob drsné psychoterapie o krásné Maryam, jež chce po nevydařeném manželství spáchat sebevraždu způsobem, který bude užitečný i pro druhé. Vstoupí proto do víru íránsko-irácké války jako reportérka. Pobyt ve zdevastované pouštní krajině, po níž se přelévají armády sem a tam, podle toho, kdo má právě převahu, dokonale promění její vidění světa. Utrpení a bolest jsou všudypřítomné, provázejí ji i v blízké vesnici, kde hledá úkryt poté, co se odpojila od své zmasakrované jednotky. Svatba mezi vesničany má tragické vyústění. Finále filmu přivede Maryam znovu na frontu, kde se opět setká s velitelem Besharem, s nímž si je blízká.